GameApps.hk 香港手機遊戲網

同旦哥拍床戲!娜姐清場噴血裸辭!

2017-01-25 12001
Tags:
icon
今個農曆新年的唯一真港產賀歲片《小男人週記3之吾家有喜》,距離年廿九上畫只倒數兩日。今次小男人梁寬 (旦哥鄭丹瑞)沒有元配阿Ann (鄭裕玲)在身邊,卻換來人氣性感女神周秀娜做女友,兩人仲有令男士們葡萄至極的親熱戲,其中娜姐裸辭一幕,相信男觀眾會睇到鼻血長流。




該場戲指旦哥和秘書女友娜姐趁返工lunch hour竄去酒店偷情,兩人除了瞓床傾心事外,只着胸圍內褲的娜姐更向旦哥遞辭職信,畫面夠晒震蕩。娜姐說:「拍呢場戲要清場,因為有個鏡頭wide shot係全間房見到,同埋有兩隊人拍;而每次拍完一個鏡頭,導演都要出番房,因為睇片個mon喺另一間房,睇完再返嚟拍,其實係唔容易拍。」同旦哥拍親熱戲,娜姐並不覺得尷尬:「嗰場戲已經擺到幾後先拍,咁之前都已經知道有呢場戲,唯一係同旦哥太熟,唔熟都仲好啲,太熟做親呢啲嘢會笑,仲要深情對望。」








旦哥就非常感激娜姐對他的信任,他表示:「戲入面娜姐係我秘書又係我秘密情人,喺間酒店房辭職,係件幾荒謬既嘅,但我一早已經寫咗喺劇本度,圍讀時亦解釋得好清楚,所以佢係好安心將成件事交託俾我,反而係我好緊張,成件事唔能夠辜負佢對我嘅信任。」



Tags:


Advertisement

fb               youtube

Follow Us

  人氣#TAG

遊戲APK下載搜尋

手機版 | 聯絡我們
© GameApps.HK 香港手機遊戲網 2013-2024