GameApps.hk 香港手機遊戲網

【動漫展】睇片!馬榮成力推最愛品牌底褲「撐到底」!

2013-07-26 7205
Tags:
icon
由於排頭位蔡生目標志在「天下」,所以一眾媒體在天下展攤一早已經霸定頭位,設好攝影機準備拍下精彩一刻!而我們除了訪問了蔡先生之外,更得到「天下」馬小姐邀請進入攤位內部進行採訪!想知道「天下」今年有什麼必買精品,萬物錯過!

 

首先,據蔡生表示,今年排隊並無打尖等情況問題出現,排隊情況良好,同時除步驚雲公仔外,所有「天下」今年新出精品都會全部買下,最後他成功購買了心頭好,更得到馬榮成簽名呢!


蔡生最後更得償所願和馬Sir合照呢!

 

而天下出版總經理 馬小姐表示,對大會限量版既問題,因為風雲公仔今次同Hot Toys Crossover 既關係,可能比較icon 啲,雖然我們不是限量版,但數量不是太多,因應大會要求廢事制造混亂,所以以認購方式發售,現在只能買到預賣卷,再通知得獎者過來購買。今年剛好風雲和天下25週年關係,生產了一系列精品,除Figure 公仔外,馬榮成先生個人特別喜好關係,就係一隻Storm Riders內褲,馬生更幫佢起了第二個名「撐到底」,如果真的買這條內褲就代表真的「撐到底」喇!



Tags:


Follow Us

fb               youtube

Advertisement

  人氣#TAG

最新人氣下載

Loading...

遊戲APK下載搜尋

手機版 | 聯絡我們
© GameApps.HK 香港手機遊戲網 2013-2024