GameApps.hk 香港手機遊戲網

《壹獄》IIB版後日出籠!張建聲「龜頭魚」鈴聲嚇fans!

2015-06-02 13440
icon
由王宗堯和張建聲主演、改篇自高登神作三部曲壓軸篇之話題電影《壹獄壹世界‧高登闊少踎監日記》,已於上周四(28日)上畫,截至昨日(31日)為止,四日累積票房320萬,成績不俗。

 

 

為答謝粉絲支持,導演孫立基聯同王宗堯、張建聲、蔡瀚億 (BabyJohn)、黃光亮、陳奐仁、盧惠光、林芊妤 (Coffee)、崔碧珈、張松枝和趙永洪等,於過去四日馬不停蹄先後前往港九多間戲院謝票,並向現場觀眾大派海報及自由selfie,氣氛勁high。 

 

 

《壹》片現時播映的雖是三級版本,但上畫以來各界口碑好評如潮,為令更多不同層面的觀眾可以入場欣賞這部誠意十足的本土創作,電影公司特別炮製一個IIB版,並於大後日(6月4日)正式推出,屆時便可讓觀眾有多一個選擇。

 

片中扮演兇悍監躉「呂文積」的張建聲,為配合角色增肥60磅,近期減磅成功兼變成大隻仔的張建聲每次謝票出場,都令觀眾嘩嘩聲,難以相信死肥仔身形大縮水,對其演出大為加分。為回饋觀眾,張建聲在facebook「吹雞」,只要觀眾影低飛尾post再pm張建聲,「阿積」就會私人錄段「起身啦,龜頭魚」醒你作為鈴聲,務求「嚇都嚇醒你,晨早起身必備良藥」,豈料post一出,他在一日之內竟然接獲超過200名觀眾pm。

 

  

其實龜頭魚的起源,始於「阿積」和扮「于日辰」的王宗堯結怨同倉後,「阿積」例寸「于日辰」係「龜頭魚」,張建聲說:「我問過原作者小姓奴,原來佢寫嘅時候覺得于日辰個于同龜頭魚個魚嘅諧音好撞,至於龜頭大家明白啦,我再喺戲入面作咗調整,結果個個都鍾意,有好多睇完部戲嘅人特登pm我,可唔可以再叫多次『龜頭魚』等佢哋諗番戲入面嘅恐怖感。我開心架,佢哋喜歡呂文積呢個角色,因為做奸角有個難度,一定要令人討厭我同憎恨我,再加上令佢哋恐懼,之後番出嚟佢哋幾懷念角色,都pm私信我點解個角色咁快死,好想睇吓佢點樣再嚇吓于日辰,呢個角色真係幾好,我自己非常滿意,好多謝高登巴絲同所有入場觀眾對呢個角色咁有感覺。」 

  

男神王宗堯連日謝票都掃場,被fans圍到冇位企近乎咪腳尖,雖則帶病但依然心情積奮,「我見到有好多觀眾同口碑都係非常正面,其實我哋常都會提早15分鐘竄入戲院,偷偷睇吓觀眾反應,現場反應都好好,而且又俾好多掌聲我哋,留低同我哋影相,亦都非常支持,會share去唔同社交平台,謝票係非常之開心同感恩嘅事。」Coffee則說:「我仲以為自己好乞人憎,但經過呢幾日謝票實戰,發覺都有好多人鍾意自己,我係愈謝愈開心。我知而家票房成績幾好,但沒有更好,只有最好,我仲要加油,再有謝票都會盡量支持。」

 





Follow Us

fb               youtube

Advertisement

  人氣#TAG

最新人氣下載

Loading...

遊戲APK下載搜尋

手機版 | 聯絡我們
© GameApps.HK 香港手機遊戲網 2013-2024