GameApps.hk 香港手機遊戲網

推薦!本港最膠大作【忍者膠太郎】今日正式登場! 張達明(達Ming)/楊詩敏(蝦頭)全程笑到噴飯!

2016-04-20 6529
Tags:
icon
晶綺科技獨家代理的本港最膠大作《忍者膠太郎》,今日(4/20)於港澳地區Android、IOS雙系統平台全面正式登場啦!《忍者膠太郎》係一位原創幽默爆笑超膠的男主角、無厘頭經典對白、一場爆笑大冒險即將展開!快D下載玩下啦!保證笑死!


 

爆笑的劇情動畫讓你體驗到忍界的爆笑紛爭,通過特色的養成模式建立最強忍者兵團。膠太郎主角的命運、一生,完全掌握係你手上!

 

 

玩遊戲除咗睇爆笑劇情動畫、聽無厘頭經典對白,遊戲的技能都絕對華麗!無錯,今次絕對滿足你地的視覺享受!

 

 

膠太郎的人生目標就係認識更多女性知識份子,開闊眼界!萬字榖為你塑造一個五星級噶社交系統比大家,享受家族樂、文字傳情、高談闊論….完全滿足你的需求!

 

 

 

我地更邀請到張達明(達Ming)/楊詩敏(蝦頭)粵語配音,融合超Funny原畫遊戲代入,簡直好玩到要爆。

 

遊戲最膠配音影片搶先看!

 

張達明(達Ming)配音花絮


 

楊詩敏(蝦頭)配音花絮 

 

《忍者膠太郎》絕對唔可以錯過嘅手機遊戲!快D嚟下載啦!

 

更多資訊請關注《忍者膠太郎》

Facebook粉絲頁

 

Android下載


IOS下載




Tags:


Follow Us

fb               youtube

Advertisement

  人氣#TAG

最新人氣下載

Loading...

遊戲APK下載搜尋

手機版 | 聯絡我們
© GameApps.HK 香港手機遊戲網 2013-2024