GameApps.hk 香港手機遊戲網

泰國FB女神 52萬粉絲技驚四座!

2013-07-10 6907
Tags:
icon
泰國女神「快樂寶拉」(Happy Polla) 最近喺社交網站上異常火爆,她唔只敢晒敢現,盡顯自信美一面,仲將Facebook粉絲團經營得有聲有色,人數已達52萬!

 

 喺佢上傳既照片中,有一張寶拉頭戴大粉色蝴蝶結,「粗獷」外貌、嘟嘴賣萌、擠眉弄眼,令人讚嘆不絕!。

 

 

而有意思既另外一張寶拉出浴圖,寶拉坐喺亂石頭中間,雙手擠奶,肥壯身體僅一條浴巾包住,此圖喺Facebook上瞬間就吸引几萬人讚貼。

據悉,泰國女神「快樂寶拉」一向以大膽敢晒敢現,出名后更係將自己粉絲團不斷壯大,短短4個月就將粉絲人數擴展到52萬人,並且仲喺度飛速增長,令到好多美女都唔敢同佢比拼。而寶拉喺自己Facebook粉絲團影響力更是驚人,隨便說句話都有几千人跟貼,如果附上照片那更是以萬人打底,要是有裸露艷照就更不得了。

 

網友紛紛稱這個世界已經沒有人可以阻止她了。寶拉既粉絲不但有泰國人仲有中國內地和台灣眾多網友,甚至係整個東南亞都很有名氣,人氣之高甚稱亞洲新一代「網絡女神」。另悉,愛好自拍寶拉取景地非常廣泛,從室內到戶外、從山間到河邊都有佢既身影。脫去衣服既寶拉胸部一片平平,在加上「粗獷」外貌同體形,寶拉既性別一度讓人產生懷疑。不過寶拉很快就喺網上證實,自己係女生,喜歡男生,1993年3月12日出生,目前還是單身中!



Tags:


Follow Us

fb               youtube

Advertisement

  人氣#TAG

最新人氣下載

Loading...

遊戲APK下載搜尋

手機版 | 聯絡我們
© GameApps.HK 香港手機遊戲網 2013-2024