GameApps.hk 香港手機遊戲網

「iPhone 7/SE」仲唔係呢個Event公開?「新型iPhone發表會」3‧21舉行!

icon
大家已經期待甚久的新型iPhone(包括iPhone 7及4吋iPhone),據知將有可能在3月21日的發表會正式公開,因為Apple方面已經正式公開消息!

主要是公佈4吋「iPhone SE」!

Apple近日公佈,官網即將於於321日早上10(太平洋時間),亦即香港時間322上午1(321日晚上1)舉行Special EventLet us loop you in.」。在這個Event中,相信應該會有iPhone 5c以後重回細Size4iPhoneiPhone SE」公開,另外比起現在已推出的12.9吋更小的9.7吋的iPad Pro亦應該會被發表。至於iPhone 7呢?雖然現時仍未有消息,但是不排除有可能會公佈。到時在官網預定會有現場直播的。

 





Follow Us

fb               youtube

Advertisement

  人氣#TAG

最新人氣下載

Loading...

遊戲APK下載搜尋

手機版 | 聯絡我們
© GameApps.HK 香港手機遊戲網 2013-2024