GameApps.hk 香港手機遊戲網

【宵禁一周】宗堯張建聲防疫有招 hmvod 出7片fb免費睇

icon
新冠肺炎爆發第三波,政府昨日 ( 15/7 ) 實施防疫措施,全港所有食肆下午 6 時後不能堂食、只能外賣,12 類娛樂場所亦要關閉,暫時為期 7 日。香港近乎宵禁,網上影視點播平台 hmvod 因而特別推出一連七日電影免費睇,網民只要上 facebook 就可於每晚 9 時半至凌晨 5 點欣賞電影。

張建聲自困屋企做gym減肥
hmvod和你睇,在「宵禁」期間史無前例連續 7 日夜晚在官方fb  ( link:shorturl.at/gpO17 ) 播放 7 部不同的本土電影,包括昨晚已播出由張建聲 ( Justin )、何珮瑜和松岡李那主演的懸疑片《作家的謊言:筆忠誘罪》,今晚則播張建聲和王宗堯的《一路向西》,之後緊接推出的電影依次序為《小男人週記3之吾家有喜》、《壹獄壹世界:高登闊少踎監日記》、《西謊極落:太爆太子太空艙》、《猛龍特囧》及《棟篤特工》加長版 ( 詳見列表 )。

連續一周入黑冇娛樂、不能外出食飯又實施限聚令,Justin直言這個禮拜對他好大打擊,「呢幾晚宵禁對我影響都大,因為工作要押後同改期,gym room又封晒,對於落緊磅嘅我係嚴重打擊,因為我極度需要帶氧運動,跑步、打泰拳全部唔做得,唯有喺屋企食少啲嘢、做少量運動,始終喺屋企做同喺出面做就爭好遠,同埋冇得出街啦,但為已為人,唔好出街、帶口罩、唔好去人多地方,希望疫情快啲過,上 hmvod 睇吓戲啦。」

王宗堯:避免同「藍」人踢波
宗堯則指,大家一定要做好防疫,因為可能在七日之後仍未脫離疫情「危險期」,「嚟緊大家要有心理準備唔會淨係呢七日,我覺得上次以政府做嘢嘅速度同應變得咁慢,將防疫擺到咁低嘅話,佢哋嘅應變措施一定唔會係咁即時,亦都唔會果斷,所以大家有定心理準備接下嚟嗰個月會好危險,香港人繼續做好自己嘅嘢,自己做好防疫措施,要洗手要帶口罩,返屋企同食嘢前要做好清潔,有唔舒服記得要睇醫生。」此外,宗堯又提醒大家去踢波時都要小心:「盡量避免同一啲比較藍嘅人接觸啦,因為佢哋不嬲比較高危,踢波可以避免就盡量避免同佢哋踢啦。」


【hmvod 7 天抗疫電影免費睇】
15/7 《作家的謊言:筆忠誘罪》
         主演:張建聲、何珮瑜、松岡李那
16/7 《一路向西》
         主演:張建聲、王宗堯
17/7 《小男人週記3之吾家有喜》
         主演:鄭丹瑞、鄧月平、周秀娜
18/7 《壹獄壹世界:高登闊少踎監日記》
         主演:王宗堯、張建聲
19/7 《西謊極落:太爆太子太空艙》
         主演:周柏豪、張繼聰、林敏驄、BabyJohn
20/7 《猛龍特囧》
         主演:鄭中基、胡耀輝、雨僑
21/7 《棟篤特工》加長版
         主演:黃子華、佘詩曼、C君






Follow Us

fb               youtube

Advertisement

  人氣#TAG

最新人氣下載

Loading...

遊戲APK下載搜尋

手機版 | 聯絡我們
© GameApps.HK 香港手機遊戲網 2013-2024