GameApps.hk 香港手機遊戲網

重口味!《新世紀福音戰士》AV版上市!

2013-07-07 34263
Tags:
icon
日本真係只要有人鍾意就會無奇不有,今之就有AV Cosplay 女優有村千佳,一路玩《新世紀福音戰士》明日香Cosplay 一路......而且仲有唔少Cosplay照曝光,到底佢搞乜呢?


 

EVA永遠係一部唔會無話題既作品,因為其超高人氣同知名度同時成為AV片商頻繁下手既產物。CMP社下月另一部作品亦跟EVA有關,係有村千佳COS明日香既作品。而從封底劇照睇男主角又係大家喜聞樂見既土狼有村,喺CMP社兩部片都係同土狼合作,而土狼已經數不清係第幾次出演真嗣啦……給力演員陣容+長盛不衰EVA題材,這部片子應該是一部精彩的作品。但小記不是推介大家睇AV丫....而是推介大家睇佢既Cosplay,唔計AV 佢既Cosplay做形係幾唔錯既!



Tags:


Follow Us

fb               youtube

Advertisement

  人氣#TAG

最新人氣下載

Loading...

遊戲APK下載搜尋

手機版 | 聯絡我們
© GameApps.HK 香港手機遊戲網 2013-2024