GameApps.hk 香港手機遊戲網

九展九龍電競館開幕禮現場直擊!

2017-09-01 12613
Tags:
icon
係8月31日星期四九龍灣國際展貿中心入面舉行左九龍電競館開幕禮冀 <傳說對決明星賽>及<第一屆九龍熱浪盃電競賽League of Legends總決賽>既活動,小編我有幸到場參觀一下!


到達九龍灣國際展貿中心會場


下午5點幾小編我係德福坐穿梭小巴到九龍灣國際展貿中心黎睇九龍電競館開幕禮冀 <傳說對決明星賽>及<第一屆九龍熱浪盃電競賽League of Legends總決賽>既活動,小編我係會場打左個彎等開幕禮活動開始!


明星隊坐位


九龍電競隊坐位


開幕禮開始嘉賓分享心得以及剪彩祝酒


今次開幕禮的主持人就係Rose Ma,經過一輪開場對白就由現任商務及經濟發展局副局長陳百里博士致開幕致詞,陳博士講完就由鄺君賢先生放享一下創館心得,鄺君賢先生既心得入面小編我最記得既,果句係「電競改變左人既生活同工作。」E句對每位相信有唔同既睇法。分享過後就係嘉賓剪彩同祝酒,之後大部分既人就落到星影匯等開場!

Rose Ma主持開幕禮


剪彩儀式開始


開幕祝酒大合照


<傳說對決明星賽>九龍電競隊力壓明星隊


今次《傳說對決》既比賽有兩隊,有唐紫睿 Hazel、鄧月平 Larine、許雅婷 Kabby、駱胤鳴(烙印)及陳意嵐 Tarah 既明星隊對九龍電競隊!比賽用《傳說對決》BO1,新英推出兩星期內唔用得等既規矩。開左波一陣九龍電競隊就拎到首殺,真係快過坐火箭。開始既時候Rose Ma更係明星隊果面叫明星隊記得禁加號升技同出裝,但最後都因為九龍電競隊食哂魔龍同凱撒以34比10既成績贏左。

Rose Ma隔離sup明星隊及旁述(KC同底線專心睇比賽Ing)


明星隊專心比賽挑戰九龍電競隊


找戰犯X 找邊個最多頭時間XD


比賽既時間因為九龍電競隊對明星隊毫不留情,旁述既底線都話明白電競選手難怪禁多都係單身。兩隊都落到戲院進行一場簡單既頒獎,比賽冠軍係九龍電競隊,而亞軍梗係明星隊啦,得兩隊如果有季軍我就真係驚啦...(小編:9月4日農歷7月14,仲係幾日到)


<第一屆九龍熱浪盃電競賽LoL總決賽>YourMomGoSky反敗為勝


打完《傳說對決》就準備第一屆九龍熱浪盃電競賽既LoL總決賽,過程中Rose Ma訪問左一下自己其中一個朋友同鄺君賢先生,Rose Ma同鄺君賢先生訪問中鄺君賢先生透露左未來會有一隊叫「電兔八十八」(好似係E個名)既《王者榮耀》電競隊,E隊會有港澳中國內地等地既成員,就黎會係廣州先攪電競小姐既活動先。


(小編:我唔記得有冇台灣SOR)


講完就準備好LOL既冠軍賽了,開始前KC同底線都分析下兩隊既隊伍構成,途中明星隊有人亂入話有睇底線既片同埋影相,當堂底線開心到暫時停左講解。回復正常就繼續講解版本既英雄資料,講講下就開始BAN英同選擇英雄,NoFancy(NF)既隊伍構成係上路嘉文,JG豬女,中路冰鳥,SUP瑟雷西同AD炮娘。

影相ing


而YourMomGoSky(MOM)上路係科加斯,JG酒桶,中路加里歐,SUP珍娜同AD希維爾。BAN左既英係剎雅,樹人,威寇茲,老鼠,馬爾札哈,蛇女,球女,塔莉雅,寇格魔同路西恩。開始幾分鍾NF既炮娘同瑟雷西既配合將珍娜首殺左,過左陣兩隊都係龍位附近開左一下團戰。



但係,之後到14分鍾左MOM食左火龍之後就下路開左場團戰,結果就差豬女就ACE,但係都一下推左下路兩座塔。之後整場比賽就開始同前期唔同了MOM食左兩隊火龍,預示者可以講大勢去左MOM果面。繼續一條巴龍同水龍都比MOM食埋,就算後期NF就到條巴龍都係比人殺返,最後MOM推埋中路打入大本完場。其實打完冠軍就打季軍賽,不過小編我就睇完冠車就閃水了~想睇返整場比賽片既人可以係Youtube果到睇返!


食完龍開團戰紅隊差豬女就ACE


再黎團戰,科加斯已經好大隻


邊個估到底線今次燈唔到 :O



Tags:


Advertisement

fb               youtube

Follow Us

  人氣#TAG

遊戲APK下載搜尋

手機版 | 聯絡我們
© GameApps.HK 香港手機遊戲網 2013-2024