GameApps.hk 香港手機遊戲網

官方再度爆料!《九陰真經手機版》公開第8門派身份!

2017-02-24 4679
icon
《九陰真經手機版》改版無耐後!下個版本情報又有得睇喇!官方近日經已再度爆料下個版本將新增一個新門派,想知就馬上入黎睇下!

官方近日經已於Facebook專頁上傳多張遊戲測試圖片以及短片。據資料所示,下個新版本將會新增新門派「君子堂」!唔知當年雄霸一時既「大風車」以及「香港腳」,會否再次喺遊戲中風雲再起呢?


門派介紹:

君子堂的弟子,無不是風流雅士,對琴棋書畫等樣樣精通,同時更著重江湖自由,盡顯著中原江湖武林的灑脫與不羈。而君子堂的絕學「逍遙腿法」以凌厲見稱,秉承唯快不破的宗旨,務求以連綿不絕的攻勢極速解決敵人!


遊戲Facebook專頁:https://www.facebook.com/m9yinhk/

遊戲官網:http://m9yin.gameone.com/





Advertisement

fb               youtube

Follow Us

  人氣#TAG

遊戲APK下載搜尋

手機版 | 聯絡我們
© GameApps.HK 香港手機遊戲網 2013-2024