GameApps.hk 香港手機遊戲網

進擊的四大台柱

2013-06-15 5336
Tags:
icon
何解進擊的巨人可以喺網上大紅大紫?一隻隻唔著衫嘅巨人竟然喺動漫界橫行!今期就等小弟由故事、音樂,到最近興起嘅Cosplay、周邊一一跟各位解拆。

 

極具野心的世界觀

從最表面睇進擊就係充滿血腥、暴力同熱血,但相似嘅作品喺動漫界根本數之不盡,點解進擊可以突圍之出?仲要由一位名不經傳嘅漫畫家諫山創完成呢項創舉,如果先將三位主角嘅經歷放埋一邊,成個故事嘅主線就係源自一條匙,唔知大家仲記唔記得一開始艾倫老母仲在生嘅時候,佢老豆決定向艾倫介紹地下室嘅存在?呢個絕對係一個既有野心又有小聰明嘅設定,因最近動畫版大熱,作者又對地下室的秘密一拖再拖,結果成個故事嘅結局就由一條匙決定?!

串連整個故事的軸心

進擊的巨人呢套嘢,並唔係今時今日先有嘅作品,只係動畫版嘅推出令到呢套嘢變成大熱之作,由一頁頁黑白印刷嘅漫畫,變成有聲有色嘅動畫,吸引性自然大增,本身諫山創嘅畫風唔算成熟,但動畫化後完全睇唔出有呢種缺點,就好似改篇電影一樣,製作組無必所提及所有情節,帶出主要嘅段落,再將精彩吸引嘅鏡頭優化,最後配上適當嘅音效,已經足以打動眾。

 

音樂萬能Key?!

另一個令進擊喺網上備受注目嘅原因,就係音樂上嘅設計,網上改篇之多應該唔洗小弟舉例,各位嘅FB早已經被轟炸,其實日文歌詞只要合韻就可以插到任何一首歌之中,但紅蓮之弓矢呢首OP更加連影像都可以變埋萬能Key,一開始一段激烈嘅前奏帶出主調,再配上一段獨白式演唱,喺完整版入面更夠能聽得出,中段就係不斷以開始時嘅主調作背景音樂,再加上跟劇情相關嘅歌詞,各位不妨認真聽一下,一開始段副歌出現咗幾多次XD。

於Joysound壓過AKB同殘酷的天使~

 

 

比18桐人更強嘅Coser

曾幾何時,川原礫嘅刀劍亦都因為動畫化而大熱一時,創下18桐人嘅Cosplay記錄,雖然唔知進擊熱潮可以持續幾耐,但呢部作品絕對創下最瘋Coser記錄(下圖),亦有唔少人專扮低能巨人(圖片過份不雅,無法展出),如無意外今個8月香港CW同動漫展都會見到一大堆自衛兵團(笑),各位就準備比較一下,乜水扮得最似啦!

為理想的一跳...

你又打唔打算買返件?

 

周邊主打暴力美

一部作品要搵錢,除咗原著漫畫、動畫DVD之外,就要靠周邊搵食,但進擊無乜可能跟賣肉番,出迷人嘅Figma,所以頭幾批官方授權嘅公仔都係以主力做賣點,主打吞食同戰鬥時嘅場景,作為裝飾品,次次望到嗰啲偏粉紅色嘅蕃茄汁都令人回味無窮(?!)。

真係會有好嘅銷量?!



Tags:


Follow Us

fb               youtube

Advertisement

  人氣#TAG

最新人氣下載

Loading...

遊戲APK下載搜尋

手機版 | 聯絡我們
© GameApps.HK 香港手機遊戲網 2013-2024